今日有人上黎打牌~
不錯...打得勁快~
輕鬆接受超過八十大元^^"
承讓了各位~
不過獨食難肥~
我梗係會請番大家食糖水啦...haha~
希望大家滿意~
夜晚同屋企人食完飯~
即刻去搵洪保,彥等人踢波~
ha..都算入左粒靚波^^"
明天繼續我的忙碌..呵呵~
原來我幾日無打日記了= =
放榜的事已經結束~
不好的心情也快隨之散去~
well....暫時睇黎都係repeat嫁啦-.-
老父對我報其他野...完全無興趣-___-""
再激佢我諗佢真係會爆血管-.-
後日交信...沒辦法了看來...
ps.
多謝各位關心~
尤是文豪...自己都咁煩都幫了我咁多...感激不盡~
仲有丁同學...咁遠都要你擔心...thx~
依家仲玩得XDD...
快d搵我去玩!!
人生最後一次著校服~
well...
好無聊= =
返去係為左同學錄同張證書~
夜晚23個人去食飯~
仲玩到比人鬧~
haha~
總之好正~
不錯不錯~
今日訓到近2點...
昨晚訓得好差= =
成日醒..唔知做咩~
明明好累都咁....
唔通係因為.....唔會呀-.-....我已經強行唔諗住嫁啦-_-"!!!
夜晚返工~
今天蛇王時間特別長~
而對於請辭既心...亦再次重燃-.-....
不過我都係再諗下...星期四決定!!!
睇番部電話~
至諗起有樣野未睇...= =
今日開始睇"死神"bleach
我說了真話....卻對自己說了大話
日照時間~
9人一起去半月灣~
但少...但也過得愉快~
晚間時間~
廿幾日一起釣墨魚~
人多...也就更加愉快~