文#
Work hard !
harry222
暱稱: 文
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-01-23
2012-05-01
2012-02-26
2011-09-12
2011-07-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1364
留言總數: 883
今日人氣: 6
累積人氣: 65038
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 22 日  星期五   晴天


又是忙碌的一天~ 分類: 未分類

一早踢波~

796竟然起唔到身....奇蹟=0=

今日踢波...大家都無咩心機踢...太熱了實在~!!!

 

之後時間變得急趕~

拿拿臨食完野~

都係趕不及~

叫詩欣左走先...

去到...5個同事一齊等我= =....

well....打羽毛球....幾好玩我覺得~~

but一個鐘....唔太夠~~

打完m記...再上班....haha....相約下次再打過XD

 

上班...

今日無call= =...

人生低谷...

之後回家....自己攞黎衰啦我真係...比人話我抵死-____-"

算了....

 

 

最近夜晚份外冷清.....



2007 年 6 月 21 日  星期四   晴天


星期四 分類: 未分類

同肥仔港九新界一日遊XD

最好笑係...

當我好累既時候...同肥仔見完一個人~

即刻行得好快^^...haha~



2007 年 6 月 20 日  星期三   晴天


忙~ 分類: 未分類

星期三~

這天一早9點半就要返去學校briefing~

份工原來無想像中咁輕鬆...

but是但了....算是一份好工吧...起碼身邊同事大多都識^^

去完briefing~

haha....信恩又話唔出....不過都要講聲sorry....

then又比人叫左去雀局~

本來話我屋企....不過大家都一致贊同上連小熊度..呵呵~~!!

上到去我無即刻打~

睇人打牌也有快樂處~(其實係我打到厭-0-...值得一提...昨日係祖母家win左200蚊XD)

之後詩欣姐走左...我鄧下腳...鄧左陣就改為叫雅欣上場..haha~

我教佢打牌...打左14蚊本比佢輸...haha~

新人的厲害處-0-....頭2次自摸....嚇死哂隔離3位~

佢旺到我唔知點形容^^...

雖然之後無咩運...but都好呀...只輸左我2蚊~

then打完就趕返工~

今日首次十分同情trace~

唔夠人返....佢勁慘...haha...亦係唯一一日同我有溝通而無串我~

十分好....我本來勁累都努力打左90幾個電話....都係得2個call...盡哂人事了~

希望佢保得住命仔吧XDD

10點準時走人....

咁又一日了....

繼續這忙碌的week~



2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天


well~ 分類: 未分類

今天先係結婚周年正日~^^

 

今日下午打牌~

同ka文,lokki,豪哥打~

win10蚊咁啦~

ka文 win得多...30幾蚊= =

又唔請食飯...真失望XD

 

then夜晚就去搵埋maths睇戲~

睇飯撻斯迪貨~

ok啦...but我覺得第一集好d咁~

睇完就去食小金井~

第一次係度食宵夜~

ok啦我覺得~~

值得一提既係今日係5個人食...(預言^^)

之後...經過多番討論....一d活動取消左-0-"...

坐坐下就11點幾lu~

送埋maths返屋企...then回家~

ps.

原來我下星期好忙XD^^



勁早起身= = 分類: 未分類

依家係9:10am~

我昨晚12點幾訓....點知未夠6 點就醒左= =

訓唔番~

十個無奈...希望一間唔會眼訓~

算了...

講下昨日既事~

去waiman屋企打牌~

由輸變贏...win10蚊到啦...真係打到厭咁滯= =

so我都讓佢地打先...打左一個圈我先玩^^~

 

打完牌...返工~~

出左人生第一份糧^^..

不過得80蚊= =.....截數日竟然係28/5....姐係2日糧= =...無奈~

算了...總算得一份糧...值得我高興..呵呵~

 

今日返工有件趣事...

嗯..應該話係比個細路玩...-______________-"

我打個電話去~

有個細路仔聽~

我:你屋企有幾多人呀!?

細:有mummy,daddy,爺爺,女麻女麻,妹妹

我:哦!咁姐係6個人啦,咁你屋企有幾多個人係15-64歲嫁!?

細:(佢無應我,我估佢唔知d人幾歲-.-)

我:你屋企有冇其他大人呀,叫佢地聽呀~

細:我屋企無大人呀,mummy, daddy變左細路仔,爺爺女麻女麻都變左細路仔,佢地變左細路仔,變唔番大人嫁啦

我:(呢一秒中,我無言= =)

我:o..小朋友..咁叫你其他屋企人聽啦

細:....(大叫)mummy.....(遠方傳來一句..."收線啦")

我就好無奈咁收左線-_-""

 

所以話依家d細路仔真係唔可以睇少= =....唔好恰佢地呀...話唔定你比佢玩左都唔知-.-

要了解一個人...都係從對方既角度出發好d~

要了解一個細路..要梗加要將自己個精神年齡縮小...加上無盡既想像力先有可能了解到~