依家係9:10am~
我昨晚12點幾訓....點知未夠6 點就醒左= =
訓唔番~
十個無奈...希望一間唔會眼訓~
算了...
講下昨日既事~
去waiman屋企打牌~
由輸變贏...win10蚊到啦...真係打到厭咁滯= =
so我都讓佢地打先...打左一個圈我先玩^^~
打完牌...返工~~
出左人生第一份糧^^..
不過得80蚊= =.....截數日竟然係28/5....姐係2日糧= =...無奈~
算了...總算得一份糧...值得我高興..呵呵~
今日返工有件趣事...
嗯..應該話係比個細路玩...-______________-"
我打個電話去~
有個細路仔聽~
我:你屋企有幾多人呀!?
細:有mummy,daddy,爺爺,女麻女麻,妹妹
我:哦!咁姐係6個人啦,咁你屋企有幾多個人係15-64歲嫁!?
細:(佢無應我,我估佢唔知d人幾歲-.-)
我:你屋企有冇其他大人呀,叫佢地聽呀~
細:我屋企無大人呀,mummy, daddy變左細路仔,爺爺女麻女麻都變左細路仔,佢地變左細路仔,變唔番大人嫁啦
我:(呢一秒中,我無言= =)
我:o..小朋友..咁叫你其他屋企人聽啦
細:....(大叫)mummy.....(遠方傳來一句..."收線啦")
我就好無奈咁收左線-_-""
所以話依家d細路仔真係唔可以睇少= =....唔好恰佢地呀...話唔定你比佢玩左都唔知-.-
要了解一個人...都係從對方既角度出發好d~
要了解一個細路..要梗加要將自己個精神年齡縮小...加上無盡既想像力先有可能了解到~ |