先說句小善生日快樂~
今天一早...haha...果然文豪打黎至起到身我-.-
結果...我都係遲左少少姐...
.............
仲撞到石同學添...好似瘦左...難道減肥!?
nds完就食野~
食完又各自回家~
之後....同細佬做左樣幾白痴既野= =
haha...好聽d咁講...係因為寶琳有靚女我地至去XDD(呢個都算係最好既掩飾了-.-...別問我去寶琳做咩吧大家)
then就出九龍灣...
很好地買埋份周年禮物....good...100蚊....算美了^^
買完諗住搵信恩陪下我...
點知...竟然比佢拒絕了-_______________-""
太衰啦....
化悲憤為食量...自己食左5個冷面^^...正爆~
但後遺症係....個晚餐食唔落= =
算...下次不可以這樣了~ |