文#
Work hard !
harry222
暱稱: 文
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-01-23
2012-05-01
2012-02-26
2011-09-12
2011-07-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1364
留言總數: 883
今日人氣: 1
累積人氣: 64984
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天


日子一天一天地過~ 分類: 未分類

呢日真好...

連日來很累...休息日~

係屋企攤攤抖抖..呵呵~

---------------------------------

做咩諗番咁遠既事呢-__-""

 

---------------------------------

1巧合= =

2比人陰左><...

3輸哂-_-"

 

---------------------------------

我發覺自己真係好有耐性XDD

哈哈哈哈~~~

有d野嬲唔過~~

似番個老人家~~~

昨日之日不可留~~~~

但....舊日之事卻仍在徘徊~~= =



2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


踢波+打牌~ 分類: 未分類

一早比人叫左去踢波...

累到咩咁真係-__-""...不過....劉文難得去...無理由唔去一次既= =

但...真的無力....真係連跑我都唔係好夠力= =...昨日太累了~

ha...算吧...下次再踢~

 

下午....懷住更加累既身體...

同詩欣,安安,海旗打牌~

2點開始...我到5點都唔知食左第一鋪未= =

疲累嚴重影響我的判斷力呢...果時輸到$26.5(但..我地係5毫子番only= =)

之後調位....開始力追XDD....唔再係咁...認真番...

臨尾只輸9蚊...haha....我諗如果我唔係開頭果陣太累...一定唔使咁-__-""

不過算了...哈哈...都係玩下姐...無咩所謂...至緊要大家打得開心^^"

 

夜晚...完全白痴-.-....犯賤地比一個心情唔好既人話= =

難得既係...唔知點解心情轉差既我又無咩所謂...haha~

真低能~

 

另外....又有d傻人做漏同忘記左d好重要既野...

好彩最後無事...下次醒定d啦...XD

 

and................

算了= =...懶打~XD



2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


7A班活動 分類: 未分類

半月灣一行十二人~

一早9點...準時到達mtr~

食個早餐...等多陣就出發~

去到西貢再去半月灣...每人被騙了5蚊船錢><

好快到...大家bbq~

詩欣同強哥又再次被玩XDD

食左陣就落左水玩~

不錯啦.....攪住個浮床...同彥,洪保,家榮,強哥輕鬆出浮台~

其實我識游水的...但真係太耐無游...我諗超過一年-.-...

去浮台的事...更唔知幾多年了...so唔太夠膽就咁游...

 

之後又返上岸食下野....又去玩過~

今次我地玩拉人落水XDD

fion成為第一個比我拉左落水的...haha...(我都唔想的....有咩錯...大家明的...你賴洪保啦..haha)

一早估到佢有帶衫啦..!!!....唔係我點會咁輕鬆成功XDD

之後家榮又成功將魚仔慢慢帶出左去...haha~

不過佢d尖叫...都幾嚇人-_-"....隻腳掂到地都大叫..

不過過左今日後...魚仔你要學識游水呀!!!

估唔到...第一個比我地帶出去既人...竟然係會係咁尖叫既魚仔-0-"...奇蹟呀!!

之後佢地就接埋詩欣同fion過黎~

跟住玩跳水....我真的不夠跳= =

應該話...我唔膽踏出第一步-.-....反人有人推我落去就無所謂= =

自己行...總有點驚-__-""

算了.....要克服心理障礙!

之後就返返近岸玩波~

企親我隔離既..個個都無好結果= =

因為我成眾矢之的....隔離果d成日比人連累...haha...so sorry~

不過除左我....彥同洪保係後期都係同一命運...

haha....隻game最有趣的地方在其"公平性"呢^^...大家同意嗎??haha~

之後食下野...就回家了....咁又一日^^



2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天


打波~ 分類: 未分類

昨晚踢完波...今晚就去打波= =

唔知係咪近排運動量大左....唔覺得累~

太耐無打...係咁射失= =

好彩同我細佬一隊...係樓下打only...基本上唔使輸XDD

呵呵~

ps.

死肥汋/....我估我3,4日內會睇完了...識做啦^^



2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


日子天天地過~ 分類: 未分類

今日一起身...屋企就有人禁鐘..我細佬d同學= =

之後都係自己落街食野....

之後返黎又睇動漫...

夜晚又去踢波...入左一球only~

翠林7人場....

d人好矛= =

我都比人撞低左一次...真少有-___-""

溫文健提番起以前同佢地踢既野...ha....竟然提番起比我地串..真好笑~

haha..彥又串再佢...

中6果陣踢班際真係好開心^^"...

ha...其實所有團結一班的活動...都很快樂的~

ps.

thx詩欣姐介紹的工^^....

返既時間小...岩哂我呢d人渣懶人XDD

其實我都諗過番唔番好...內心既惰性氣體..叫我繼續hea下去...XDD

不過有工黎未理由唔做-.-...呵呵~