半月灣一行十二人~
一早9點...準時到達mtr~
食個早餐...等多陣就出發~
去到西貢再去半月灣...每人被騙了5蚊船錢><
好快到...大家bbq~
詩欣同強哥又再次被玩XDD
食左陣就落左水玩~
不錯啦.....攪住個浮床...同彥,洪保,家榮,強哥輕鬆出浮台~
其實我識游水的...但真係太耐無游...我諗超過一年-.-...
去浮台的事...更唔知幾多年了...so唔太夠膽就咁游...
之後又返上岸食下野....又去玩過~
今次我地玩拉人落水XDD
fion成為第一個比我拉左落水的...haha...(我都唔想的....有咩錯...大家明的...你賴洪保啦..haha)
一早估到佢有帶衫啦..!!!....唔係我點會咁輕鬆成功XDD
之後家榮又成功將魚仔慢慢帶出左去...haha~
不過佢d尖叫...都幾嚇人-_-"....隻腳掂到地都大叫..
不過過左今日後...魚仔你要學識游水呀!!!
估唔到...第一個比我地帶出去既人...竟然係會係咁尖叫既魚仔-0-"...奇蹟呀!!
之後佢地就接埋詩欣同fion過黎~
跟住玩跳水....我真的不夠跳= =
應該話...我唔膽踏出第一步-.-....反人有人推我落去就無所謂= =
自己行...總有點驚-__-""
算了.....要克服心理障礙!
之後就返返近岸玩波~
企親我隔離既..個個都無好結果= =
因為我成眾矢之的....隔離果d成日比人連累...haha...so sorry~
不過除左我....彥同洪保係後期都係同一命運...
haha....隻game最有趣的地方在其"公平性"呢^^...大家同意嗎??haha~
之後食下野...就回家了....咁又一日^^ |