今日一早10點幾就返去練oral...
呢種臨急抱佛腳大家真係唔好試XDD
計埋上次...我只係練左2日...haha~
講番今日~
練完就同祺,洪保.詩欣姐,yue,waiman一齊食小金井~
食完我就返歸了...
諗住訓陣...訓唔著= =
開左一陣冷氣XDD...終於訓到一小時~
冷靜左好多..haha~
5點同Anna出發去~
5點9已經去到= =
早得滯~
行下...好快就返去~
我第一批考~
個人:出路
總覺得無咩機會俾我發揮-.-...我盡力了...希望無離題...
我仲用左果句"前面是絕路,希望在轉角"..唔知有冇用呢...haha~
小組:作為中學生最應該獲得什麼權利?
1自選課程2自選時間3自選老師--->要達成共識~
我揀課程~
2個課程2個老師1個時間~
竟然有dead air- -
真係啞左....我們當然win左...我做總結~
算係咁吧...我估唔肥得...E到...無計...始終講野唔係我強項~
一睇嶵就知我平時沉默寡言好學生^^..點識講野...本身想d...依家e到算了~
ps.
多謝為我祈禱的人,隱形人,陪我練的人,打電話問候的人,blog支持的人及各界朋友今天的支持~
哈哈..不過大家唔好對我有任何期望-0-...唔該-__-""
ps.
唉..肥洪..唔好咁啦..雖然你遇到個超級人渣-_-"...算啦...收拾心情考好其他野..加油~
ps.
丁同學~
我好返了~
呵呵~
不過我想知...點解你果度時差會變= =???
我不太明白~ |