文#
Work hard !
harry222
暱稱: 文
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-01-23
2012-05-01
2012-02-26
2011-09-12
2011-07-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1364
留言總數: 883
今日人氣: 2
累積人氣: 65058
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天


返學拎成績表~ 分類: 未分類

哈哈~

平均分咁都過50...真係吹脹XDD

好真實的問卷^^...pa人填得超認真..哈哈~

番上去6樓....哈哈...好多人測緊驗....

有個人仲可以考考下望出黎笑的...考得好不專心XDD

listening...沒特別...仲係繼續差落去~

but個feel好似返返黎小小~

好事~

過2日考中化了...是真正的開始~

大家要加油~~!!!



2007 年 3 月 26 日  星期一   晴天


解決中化oral XDD 分類: 未分類

今日一早10點幾就返去練oral...

呢種臨急抱佛腳大家真係唔好試XDD

計埋上次...我只係練左2日...haha~

 

講番今日~

練完就同祺,洪保.詩欣姐,yue,waiman一齊食小金井~

食完我就返歸了...

諗住訓陣...訓唔著= =

開左一陣冷氣XDD...終於訓到一小時~

冷靜左好多..haha~

5點同Anna出發去~

5點9已經去到= =

早得滯~

行下...好快就返去~

我第一批考~

個人:出路

總覺得無咩機會俾我發揮-.-...我盡力了...希望無離題...

我仲用左果句"前面是絕路,希望在轉角"..唔知有冇用呢...haha~

小組:作為中學生最應該獲得什麼權利?

1自選課程2自選時間3自選老師--->要達成共識~

我揀課程~

2個課程2個老師1個時間~

竟然有dead air- -

真係啞左....我們當然win左...我做總結~

算係咁吧...我估唔肥得...E到...無計...始終講野唔係我強項~

一睇嶵就知我平時沉默寡言好學生^^..點識講野...本身想d...依家e到算了~

 

ps.

多謝為我祈禱的人,隱形人,陪我練的人,打電話問候的人,blog支持的人及各界朋友今天的支持~

哈哈..不過大家唔好對我有任何期望-0-...唔該-__-""

ps.

唉..肥洪..唔好咁啦..雖然你遇到個超級人渣-_-"...算啦...收拾心情考好其他野..加油~

ps.

丁同學~

我好返了~

呵呵~

不過我想知...點解你果度時差會變= =???

我不太明白~



2007 年 3 月 25 日  星期日   晴天


快了~ 分類: 未分類

仲有10幾個鐘我就考oral...

祝我好運-0-"

但當我頭先研究完近幾年同依家未出既題目之後= =

哈哈.....1/4機會...睇我好唔好彩啦^^



樂觀d諗.. 分類: 未分類

一個月後就放假...期待-___-""

ps...星期一好快到-.-....我考既第一日都快到= =

中化oral...我黎了-0-"....



2007 年 3 月 23 日  星期五   晴天


~.~ 分類: 未分類

pa....

一開始轉讀文科果陣就係因為我有讀pa..

依家覺得呢科不好玩= =

haha...可笑呢...

 

eng水平差..

一向嫁啦- -

只怪自己打唔好個底~

諗落低form果陣都抄唔少eng功課= =

依家就考...自作自受= =

所以話抄功課真係唔好...

除非你係果d抄功課天才=.=

係我人生入面都識幾條友仔係咁....超過份-0-