第一堂已經做左件白痴事-.-
haha~
可能我太蠢了...留意唔到~
真係比包紙巾文娟~
哈哈~
今日4堂自修...到底今日上堂有咩意思=.=
呀係...我話過要表揚洪哥哥...proofreading岩哂21題XDD
令人驚嘆..哈哈..7A以後靠你了XDD
此外今日由lunch笑到圖書館~
好耐無試過笑到差d停唔到XDDD
玩完王子....又串家榮..哈哈~~
真係笑得超開心~~~
正到爆~~
笑到我咳左勁耐...XDD
呢2日都ok開心嫁算係...攪到我依家心情好好....
聽日開始...3日內試下解決geog先XDD |