1.今日由朝比人串到放學=.=
2.今日又寫左好多紀念冊...彥話仲認真過做hwXD
3.今日賭贏左一支波子汽水XD
4.死-.-....返到黎hw...發覺唔見到本partnership-.-.....hope係留到係學校吧-_-"
5.明天是我中學生涯last堂 PE~
6.昨晚對jupas作了些少修改..唔使$$..爭d submit唔到-.-....thx信恩的幫忙~
7.呢排學校好多時早2分鐘已經返哂人...點解?因為佢之前較前左2分鐘-.-...依家又較返慢2分鐘-.-
個個都無留意到..or驚死佢又提前番.....學校真無聊= =....如果我走左的話...我會提議學校同大家講番7點半XDD
反正佢連最後一分鐘返到學校都話學生唔岩...爭d同人遲到...7點半保證學校滿意了..哈哈~ |