"放假"的第一天~
竟然要去醫院-.-...
陪796搵佢細佬-0-...小事吧應該??
哈哈...只係落樓下姐我..十分近真係~~~
一天一天的我在期待放學 一轉眼卻要告別校園 一張一張的快樂同學笑臉 粉筆似的消失不再遇見 終於終於不懂得老師所講 祇知道 此刻想多聽一遍 終於終於不需要再管積分 祇恐怕 更多的考試未見 *這校園 這班房 這走廊 這禮堂 告別時 是我心的家鄉 到未來 那一方 人飄泊 路茫茫 仍然在這裡找到一點點光* #Ooh 曾同遇上 今孤身走遠方 誰願這樣 Ooh 昂然踏上 雖分開走遠方 明晨能共創# REPEAT*##
2年前聽..同依家聽...感覺有點不同...
haha...今日終於真正last day~~
大家以後唔好掛住我.....哈哈~~~~
有緣再見XDD
呢間學校竟然派卷而唔係剩係對分...十分感動XDD
分數不重要吧~~
哈哈~
始終mock卷....大家唔好看得咁重~~
基本上好多都退步啦我..= =
anyway...預左~!
想知我d分既可以問我...我會答的^^
明天應該是真正的last day了............
十分對不起強哥...本身約左佢去溫書的...
我早起左身...想到點問題....因此無去到...不過我真係唔係去左溝女= =..唔好屈我-0-"
當然...我知道你唔會怪我的..haha~~~
始終...良心戰勝左了好奇心~~~
haha...算了...或許這才是我吧!?
最近常說"天意"...
其實諗落...好多時人講天意...都像在安撫自己的心靈~
人是否可勝天..我不知道~
天是什麼...自己睇下中化書可能有所得著~~
人性戰勝了我-0-"