haha...感激各位的經常來臨~~
小弟個板今天突破了30000點-0-""
我開頭仲諗緊會係今日定聽日破嫁啦...
點知頭先一睇...竟然係30052...
看來大家今日十分得閒XDDD....一日之內勁升超過100點-0-!!!!
奇蹟呢....
都係時候睇下仲有咩人黎呢度了~~
麻煩有睇既人...留個言...or msn tell me等我統計下先...thx~~~
---------------------------------------------------------------------------------
今輔訓訓下9點幾黑仔打黎叫我踢波-3-...
太耐無踢so最後決定出發XDD
不過我就累了大家了-__-""..so sorry~
下次踢又唔知幾時lu....al之後吧~~~
---------------------------------------------------------------------------------
忽然想起開這裡的原因.....忘了...都忘了...icq我也沒用良久了
可能天使也不再肥了....魔鬼也開始瘦了~~ |