| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 8 日 星期五  |
| 真煩惱 |
分類: 未分類 |
個腦開始唔識轉><"....激死!!
|
2007 年 6 月 6 日 星期三  |
| 故仔~ |
分類: 未分類 |
好似都n年無作過故仔~
隨筆~
有2棵大樹~
一棵好~
一棵劣~
何謂好,何謂劣?
論榭形,一棵筆直壯健,看成大器~
一棵較為擁腫,反似浮誇~
兩木皆可雕,如是匠子,何擇然?
匠子選擇好的,切成家具,置家中用~
豈好樹該高興能成大器!?非也~
好樹願作逍遙,不願用作家具~
劣樹望能成器,卻只能為匠工遮風擋雨..
每個人都有每個人自己的故事~
而故事的演繹,故事的看法,則隨心意,各有所持,
持之有理,即莊周之論,也能成話~
許小文 |
2007 年 6 月 4 日 星期一  |
| 打機日= = |
分類: 未分類 |
2點幾就出去...陪魚蛋同796買鞋~
巧遇魚仔~
果然係d唔適當既時候遇到唔適當既人..haha~
其實我都知佢無嬲我嫁啦...呵呵~
之後拎住肥汋部ndsl係咁打...
haha...我都唔知自己係陪佢行..定係打機= =
之後又去796屋企打機...~
咁又一日... |
2007 年 6 月 3 日 星期日  |
| 懷古~ |
分類: 未分類 |
忽然想起
前幾日去探馮烽班~
從他口中得知...
旺財仍在那裡.....
不知為何....忽然令我有想回去的打算....
一個已經係紅膊....另一個....相信都至少黃了~
話哂當年旺財都叫對我好好....
雖然成日點我做野....但好多時都幫左我好多~
看來...我要考慮搵日回去探探大家^^ |
| family day~ |
分類: 未分類 |
今日一早就比整爐果個人嘈醒左..
整好了終於..
不過今日我反而選擇沖凍水..haha~
之後魚仔打黎...
sorry..
我唔想反口的><
十分對不起~
下午十分悶= =
算了~
ps.
首次有人追我reply e-mail,,,
真係慘...haha~
ps.
呀佳~
靠你了^^ |
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 273 | »
|