年年呢一日都係開學...
今年終於唔係了XD
haha...都唔知有咩咁開心~~
首先在此祝福一堆認識左十年既TKO朋友一切安好~
希望大家可以順順利利^^
呢排懶左好多打日記...
九月一就同男子組北上...應該今次之後...有排都唔會了-0-"
成員有我,洪保,彥,一洪,家榮~
森森因為有事唔黎得...結果我地5人行~
well...依舊係上井~
haha....好高興彥同家榮都滿意係呢度食lunch~
生牛肉依然好正!!XDD
食完中間既真空期....由洪保負責...
haha...應該話係好公平公正同公開既投票下...健哥成功當選XD
多次投票佢都係眾望所歸...證明佢幾咁受歡迎^^XDD
去左東門...無聊至極...難得既係我地hea到好耐= =..
又係百佳time....一洪最愛-0-""...今次掃少左好多~~~
之後又再去周圍發掘下~~
始終唔知碌ling係邊..........唔係會好d................又去按摩了~
well...今次水準不錯...幾舒服...不過幾貴下= =
因為tips....差d比間野玩死左-0-"!!!
傾傾下計先知...原來依家d小數民族仲係會有童養媳...幫我按摩果個...
個仔仲係湖南讀書同放牛...佢要搵$$比佢讀...都幾慘..
哈...算了...上面d人係咁的...
同行中...洪保最慘...哈哈....洪哥哥最happy~~
對於洪保的悽涼...表示深切哀悼XDD
按完去食間阿里爸爸~
都ok wo...下次再食過~~
雖然唔知下次係幾時=0=
唉...要開始溫書了-_________- |