文#
Work hard !
harry222
暱稱: 文
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-01-23
2012-05-01
2012-02-26
2011-09-12
2011-07-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1364
留言總數: 883
今日人氣: 16
累積人氣: 64999
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天


段語節錄 分類: 未分類

(電話響起)

F太太: 請問你係咪許x文~

我:我係...你係???(未見過的電話..茫然...誰打黎運吉)

F太太:我想搵你幫我個小朋友補習...45蚊可以嗎?(恍然大悟)

我:...嗯...都得既...(唔再40蚊喇咩!!)

F太太:唔知你有咩教學經驗? 

 我:無呀 (唔好請我呀笨!!)

F: 下星期工返工可以嗎?

我:好呀好呀...(結果都係賤價去返工-.-)

F: 我想你搵D習作比佢做下~

我:哦....好呀(SHIT...係邊到搵出黎= =)

(PART1 完)

 

其實識既人聽到我有工做都話好..

但聽到我話得45...個個都叫我唔好做= =..

不過份工唔係我搵的...我既人生仲未有任何見工OR搵工經驗~

隔離屋搵比我,,,即管做住先咁姐~



2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


中秋夜~ 分類: 未分類

今年中秋...

總好似無咩氣氛咁...

哈...唔知了....

最近愈來愈鍾意飲m記奶昔^^

我都唔知點解...總覺得好好飲...飲完之後好易醉xdd

又夠健康...哈哈哈哈~~~~~~~



2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


去樂富踢波~ 分類: 未分類

唉...今日十級差踢得...

草場好滑...加上踢右邊...加上好多人未夾過...再加上踢11人...

...無法適應-__________________-"

結果...有3球失波我覺得我要負上好大責任...

但...都無人鬧我...唉...咁仲衰-__-"...

算了..下次會更好...

踢完同洪保去食野~

街邊小食...haha...諗去C SUN講既野...真係唔應該清佢地場~

亦都人生第一次嘗試食臭豆腐...

沒錯-.-...唔好笑我....做左19年人...真係未食過...ha...我唔係香港人嘛XDD

不過都唔太好食-.-....小試完就扔掉了...

不知是件野唔好食定點啦...是但了-0-"...謝謝健哥~

 

此外...今天終於都係報左a/c補習...試下個咸濕佬啦終於!!



2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


7A小聚~ 分類: 未分類

晚上去左油麻地一間cafe~

哈...如果係去玩的話...真的不錯嫁...

玩得幾開心...哈哈...其他客走左之後..

成個場都係我們的...感覺超正~!!!

基本上都掌握到大家既近況了...不錯!

 

之後就去左唱K....第一次唱通宵~

我主要都係聽人唱...哈哈...唔想返屋企掛可能我~~

不過都幾好呀....人生總有第一次..值得去既!!!!



2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天


1408 分類: 未分類

套戲都ok wo~

我同我細佬去睇...算不錯啦...幾緊張...

有d位都feel到d驚...當然係acceptable無問題啦XDD

肯定左呢套唔係鬼片~

so愛睇鬼片既...呢套未必會好岩~~

值得睇既~