解決-0-""
YEAH~~~
上網填番題號了^^!
不過都好憎果個考試規則= =
SHIT佢...唔俾我填....到最後上網填...佢已經預備好寫住修改/無填題號比我揀- -
姐係特登搵人笨= =
係都要你驚下....佢呢招好成功-.-...唔係講笑...我真係驚足半日-.-
最記得昨午餐飯我食得一半-.-....我諗識我既人都好少見我食唔哂= =
多謝大家關心...依家已經知道虛驚一場-__-""
尤其多謝呀佳幫我搵朱老師問....唔係我有排驚= =..祝你搵得番張ID..HAHA~
UE就考...大家努力! |