我地張台正式成為疫區...是我的錯-_______-"""
sorry洪保....好好休息吧-____-"""
明天一定要去到食飯呀!!!!...haha..好耐無見到森森...又好耐無同大羅詳談~
明天=0=!!!!!
=0=
夜晚出了去寶琳果間好似叫紫荊大酒樓既地方食飯~
組合十分特別....我,lokki,豪,枝,李凱,周燕珊,鄭穎怡~
我都係第一次見呢個組合=0=
anyway...感覺也不錯~
都算有傾有講~
haha~~~~~~~
依家好累呢....好想訓了...
o...pa堂聽到個news~
應該係佢地econ堂聽回來的....
不是嘛....中七了....年年都有的野竟然有機會無....
啞哂-___-"
傷風問題解決^^
剩下幾聲咳onlyXDD
PE堂又踢波~
win哂2場...一場3:0,一場2:0...我入左2粒....一洪2粒...呀sir一粒XDD
呀祺係man of the match....haha~~~
lunch同文娟慶祝生日~!
生日快樂呀~~
haha~
係魚米家食....見到好多識人-0-"""
洪保玩野-__-""....好彩應該聽唔到...呵呵~