ha~
其實呢個禮拜過得超輕鬆~
成個禮拜都係得今日既文學test~
又無hw~
真係樂得逍遙XDDD
今日既pa堂....左派同保皇黨正式出現-0-""
左派的...老溫已經完全唔理佢地~
而我....."坐位"屬保皇黨的XDD
then.....geog堂.......miss比我地係度睇bb相~~
文學test...
ha....我,洪保同呀琪都做唔到逍遙啦~
有d人一早訓低左....枉我地仲讀咁多莊子...都做唔到真正逍遙遊..haha~
lunch.....半班係漢陽食-.-
中化....無聊渡過~
eng...眼訓下做prove read..............我地成台人都咁失敗-.-......
ps...怕什麼....我根本唔會理.........既好笑....又低b...ha...算了 (不答) |