竟然被人乘機....失策........
真煩惱.....唔適當既時候出現唔適當既事-_____-"""
許小文也會出錯......
不知說什麼好......那很激動者.......請冷靜~
今天天上面好多雲.....但不是雨雲.....相信不會下雨.....
若擔心下雨....反倒是杞人憂天....倒不如靜坐書台前....與書作伴....
by許小文
人生中學階段最後一個sports day~
說實在~
呢2日....遺憾很多-__-""
真的....但.....比賽就是比賽~
我很放得開~
大家都盡左力....無謂怪責自己~
今日亦係我人生中第一次係陸運會拎牌..亦係最後一次...雖然只係鐵牌紀念獎...
但都好啦...好過無~
想起2年前....我曾說過一句話....比人串....依家諗番....唉....算了...忘記~(ha..記得就記得...別問)
此外...祝各位中七朋友以後都無機會參加中學陸運會^^!!!!
現在是凌晨5點半=.=
昨晚太早訓...攪到我4點幾起左身...到依家都訓唔訓~
昨日的比賽十分激烈~
不過呢.....總是差左d野咁~
無咩氣氛=.=
跳遠白痴左....整糟少少了件衫~
算了...反正是last一年~
明天....應該話今天-.-...還會有好多決賽睇~
明天才算~
ps.睇到好多人日記...今年既中秋...睇黎個個都無咩點玩...=.=
wow.....著番件避彈衣先XDDDDD