今日係7堂踢波既第一堂~
我們一勝一和~
sorry that我浪費2個chance....唔係我地就win夠5粒啦-__-""
另外....我發覺聽日開始既假期....等於玩死我-.-
d 老師好似真係當有好多日假咁=.=
個個都話12/10交...無奈~
聽日中秋......仲未有野做....是但了...~
後日....睇下累唔累啦....仲要補習...都唔知做唔到到hw...
星期日..係最多時間做的...
星期一,二....sports day.....真係好難講累唔累-.-
星期三....呢日9成要同d hw談戀愛~
總括....有假等待無假....仲要溫書呢-_-""!!! |