呢個問題困擾左好耐~
本野我都仲未睇~
今晚開始睇...ha~
反正都預左唔會點訓得著~
聽日geog test又算溫完~
其實上次test TRF我測得唔好~
應該今次要再溫耐d~
但我又好似無呢個打算咁-.-
仲係覺得....小測不是王道...只要死不了...就沒問題~
不過我感覺到自己geog水平下降左...但真係唔知點解-.-
算了...遲d應該會無事....大家不用擔心~
說回jupas....
知我讀文學既...個個都玩野叫我讀中文or文學院....
我重申...it is impossible!!.....第一...沒興趣...第二...自己知自己事..太廢了~
興趣最大的是geog....此方面之前已跟miss chan chan傾過XDD
她說因我有讀過phy chem bio....而大學有得揀同呢科有關既野亦唔多~
so我可以考慮下....但她亦有說過....其實前途不大(友人說...去做天文台-.-...可惜我無料-0-")
讀好d pa最有前途....但興趣只一般~
呢科最大好處係....$$$$$.......但好難入....而且亦不知老溫剩番呢幾個月教成點....我亦是廢柴一名....
令我好難抉擇~(友人說:梗係講$$先啦....興趣既野可以搵完$$先算)
事實上....自己ce 白白痴痴低低能能咁渡過左~
到依家我都係果句....我一世死好命....
一放榜...搵學校......煩到了超多朋友.......及後知道要讀文學.....我甚至可說....來這裡...是有第三者替我作出抉擇~
很沒用的我~
anyway....一切已成定局後...死好命的我...來到這班....我亦開始修心養性~
....看來終於到了不再依賴的時刻..... |