文#
Work hard !
harry222
暱稱: 文
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-01-23
2012-05-01
2012-02-26
2011-09-12
2011-07-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1364
留言總數: 883
今日人氣: 1
累積人氣: 64966
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天


=.= 分類: 未分類

o...剛與小學友人對話一會...已知真正原因了=.=

是好事定壞事....= =

gd luck~



2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天


派左補課timetable~ 分類: 未分類

過份-.-...連教師研討日都唔放過><...!!!

果日仲要朝9晚4-_-""

死虫虫.....你好野!!!



2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天


jupas問題~ 分類: 未分類

呢個問題困擾左好耐~

本野我都仲未睇~

今晚開始睇...ha~

反正都預左唔會點訓得著~

聽日geog test又算溫完~

其實上次test TRF我測得唔好~

應該今次要再溫耐d~

但我又好似無呢個打算咁-.-

仲係覺得....小測不是王道...只要死不了...就沒問題~

不過我感覺到自己geog水平下降左...但真係唔知點解-.-

算了...遲d應該會無事....大家不用擔心~

 

說回jupas....

知我讀文學既...個個都玩野叫我讀中文or文學院....

我重申...it is impossible!!.....第一...沒興趣...第二...自己知自己事..太廢了~

興趣最大的是geog....此方面之前已跟miss chan chan傾過XDD

她說因我有讀過phy chem bio....而大學有得揀同呢科有關既野亦唔多~

so我可以考慮下....但她亦有說過....其實前途不大(友人說...去做天文台-.-...可惜我無料-0-")

讀好d pa最有前途....但興趣只一般~

呢科最大好處係....$$$$$.......但好難入....而且亦不知老溫剩番呢幾個月教成點....我亦是廢柴一名....

令我好難抉擇~(友人說:梗係講$$先啦....興趣既野可以搵完$$先算)

 

事實上....自己ce 白白痴痴低低能能咁渡過左~

到依家我都係果句....我一世死好命....

 

一放榜...搵學校......煩到了超多朋友.......及後知道要讀文學.....我甚至可說....來這裡...是有第三者替我作出抉擇~

很沒用的我~

anyway....一切已成定局後...死好命的我...來到這班....我亦開始修心養性~

 

....看來終於到了不再依賴的時刻.....



~.~ 分類: 未分類

今日又無左一堂pa=.=

開學到依家第3堂pa無左~

聽說是校長找他~

看來他還是適合全職做打雜-_-"

另外....收到等了很久的e-mail....可惜....已沒用了-0-"....



2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


上學天~ 分類: 未分類

日日如是~

人生無咩意義~

呢期仲要教人生的意義~

= =

另外...晚晚都訓得唔好...唉...都唔知攪乜~

最神奇既係....無影響到我返學-.-

都唔眼訓既上堂=0=

超奇怪~