o...都有幾日無打diary啦我=0=
haha....算了...只講今天吧~

今日只上半日學~~
感覺超正呀真係!!!
eng過得很快...今天又是玩d 我唔識讀既音-.-haha~
pa自修....做左題半既數....爭最尾果題既文字part....其他都解決了=0=
為左唔想衰....唯有靠自己><
文學堂真係想殺左佢-.-
佢次次玩野用普遍話授課果堂......我都會覺得好眼訓-_-.....撐下去!!!
hehe....咁就完左個上午^^
lunch後係goeg room做野~~
我地效率超低-.-...無奈~
算了....都算有d成果~~
雖然都靠了nina的幫助...麻煩哂!!!
希望原兄可以借出killua珍藏相片數張....以幫助geog room有更多人流

ps.本校的十周年open day於星期六,日舉行~~
大家有時間既話就黎啦~
haha~
|