今年本來約左豪同佳食飯~~~
點知肥仔係我臨出門口既時候又話去=.=
去到又唔食野~~
haha~
大家都好想殺左佢~~
真麻煩~~
之後就聽左肥仔講話去尚德=0=
周圍行.....haha....
好似係因為我係將軍澳中心搵廁所先攪成咁
回程時肥仔唔聽我講=.=
堅持行果邊!!!
攪到遠左好多~~~
今朝一早同大佬+我果班d人踢~~
開頭都幾好....之後真係幾悶下~~
大羅又有波入=0=
係學校入之後第一次入波~~
恭喜恭喜!!!
ps.昨晚係我地last day既一周年=0=
ps.好失敗=.=
昨晚去左踢波-.-
入左2粒....
但...踢得不爽~
今日又要返學補習-.-
十分無聊.....
佢教我地寫中文字-_-""".......我諗緊點先可以又寫得切又做得快=.=
相信不太用得著~
ps.昨晚某人又兜兜兜.....好攪笑-.-
你自己都攪唔掂~
仲話我=.=
終於test哂-.-
很有機會5課全炒XDD...........-___________________-
算了.....
都唔知點解成個禮拜都無咩心機溫書....
失了以往溫習既成效添=.=