文#
Work hard !
harry222
暱稱: 文
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-01-23
2012-05-01
2012-02-26
2011-09-12
2011-07-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1364
留言總數: 883
今日人氣: 6
累積人氣: 65056
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 9 日  星期五   晴天


非常過份!!! 分類: 未分類

"

PA堂.......佢真係離晒大譜
不知所謂
佢一上堂派SYLLABUS畀我地...
又UPUPUP...
之後有人話"阿SIR...我地唔係唔明SYLLABUS講乜 而係點解OUT-C 野都要教"
之後佢話"我知...唔好意思囉....教左都等你識多D野JA...都唔好唗你好多時間..."
之後有人話"阿SIR....話就咁話JA....都要夠時間先教啦....你而家教得個少少...知唔知重有60幾%....."
佢話"下...?咩60幾%"
有人話"你而家用一年時間教人地用幾個月時間教GA書....你夠唔夠時間教晒架?!"
佢話"UM....其實都夠....不過應該岩岩夠"
佢繼續講"都唔係好唗你時間JA...幾堂JA MA"(佢開始有少少想發爛渣)
我地就口UPUP.....心諗個幾堂知唔知可以做好多野?!
之後我就問"阿SIR...JOB COSTING係咪真係會考double entry?!"
之後佢就真係開始唔耐煩"總之syllabus冇寫唔駛考...就一定要做!!!"
有人話"阿sir....process costing 個continuous loss個d係咪out-c???"
佢話"講真...高考真係好少機會考...不過都要識"
有人又繼續問
佢就發脾氣話"唔好再問啦!!!....我都講左唔好意思啦.......etc"
佢繼續講" 真係唔好意思...因為幾年前都係教al....cert 就係另一miss教....所以e兩年都冇睇syllabus...忙到冇睇"

以上copy from kim

 

非常非常過份....

我都係依家先知佢無睇syl.....就教我地....

我都...唔知再比咩反應佢了.....



2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天


ORAL 分類: 未分類

無咩特別-.-

可能D唔到都未定....



2006 年 6 月 4 日  星期日   晴天


hw日 分類: 未分類

好多hw...

 

聽日遠征華仁-.-......考oral....希望唔好再衰緊張啦



2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天


返學補習-.- 分類: 未分類

係mtr度先發現要dict....

跟住係咁睇睇睇...

估唔到呢幾分鐘保左我pass (其實係太易-.-)

下堂last一堂lu~

不過下星期六又要賣旗-.-.......唔知使唔使補啦...

放左之後就同大連慶祝生日....生日快樂~~

一行6人~~~

係小金井食~~~

可惜我無$$比-.-....靠Dido ....(.....未試過成個銀包拎出黎$1都無-.-...下次出街前都係睇清楚d好)

之後去library.....真係好耐無入過去了.....~

then回家~~~

 

ps.顯然地.....同狼來了一樣......有前科-.-.......先至無人信.....

anyway.....一切亦該歸於平淡了~



2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天


紅雨 分類: 未分類

今日紅雨~

無奈無得放-_-""

係學校食丁面~

都ok啦~

 

ps.

點解d人咁蠢...=.=.........

ps.

還記得那一天....含冤受屈.....想起都