今日一早...係8:05:03我入學校門口..比人捉住...可怒也!!!
結果我就排第3,全校有百幾個人遲過8:05,,gdgd~!!!
個呀sir仲勁..竟然話我地果陣時講"全校就係比你地呢度大約一班既人平時擾亂秩序..."
我好想爆粗...當然..我咁乖..係唔會爆粗既
(雖然我知道會有勁多人支持我=0=)
盲既都睇到超過2班以上啦-.-
都唔知佢係咪有問題既!!!
之後上到去...佢地話中四果d昨日已經簽左名抗議...
so我地又簽=0=
當然...我都唔覺得會有用...
但係...當係無聲抗議都好呀~~
之後...上堂...除pe堂手球好玩外...其他全部堂都冇咩得別-0-
lunch同枝姐食飯團-.-
放學tutorial lesson...
miss tang好好呀教得...我愈來愈鍾意上英文啦=0=
之後補習...補完...呆坐><
11點返到黎...then沖涼...12:45左右完成eng comp...好累.. |