文#
Work hard !
harry222
暱稱: 文
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-01-23
2012-05-01
2012-02-26
2011-09-12
2011-07-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1364
留言總數: 883
今日人氣: 11
累積人氣: 64994
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 1 日  星期四   晴天


1/12 分類: 未分類

踏入12月了~~

考試也快到了=0=

溫書....尚未正式開始-_-""

但不知為何...最近發覺自己好似有些少進步=0=

唔通只係我既錯覺!??



2005 年 11 月 28 日  星期一   晴天


校長真係講野~~ 分類: 未分類

如題~~

一早校長就講番呢件事~~~

都估到嫁啦=0=

嚴重~~

但...佢地封信..我係網上睇過...又真係無乜point既....

依家攪到d f4同校長"撐得好恆"~

校長都開始擺明唔妥佢地了=0=

 

死啦...聽講遲d要放8點-.-

希望只係流言-_-"""

不過網上已對呢個話題有勁大意見-.-

如果真係有既話.....又唔知會點啦...@@



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


~.~ 分類: 未分類

嘩哈哈...<----百分百嘲笑緊自己=_+

 

 

 

現在已是深夜2點幾~

我岩岩做完功課15分鐘左右~~

亦同時證實左.....我前兩日腦海中的不明白是什麼=0=

都唔知係好事的壞事.....



2005 年 11 月 26 日  星期六   晴天


嘩.......... 分類: 未分類

我地學校d學生今日開左個板~

比d學生留言~~

嘩...好睇到爆~~~~

幾粒鐘之內有成百幾個留言~~~

非常精彩~~~

內容全部都係鬧我地個校長~~~

好似有一兩個係鬧個黎sir~~~

有個仲話要星期一危坐抗議添~~~

真是十分精彩...

我無留到言...但剩係睇都夠special了=0=

呀係..佢地仲諗住print哂d留言出黎比校長睇添...唔知係咪真既呢!??

不過呢...我諗...

$50...其實我係將官果時已經係咁嫁啦...(唔係幫校長...唔好誤會...只係呢個係事實...)

另外...有d人話...校長之前講話中四五遲d有得出去食lunch...

點知依家唔會有...仲叫佢地留係學校lunch溫書...增加歸屬感之類....

嗯...可能我聽漏啦....之前無聽過佢咁講...

我剩係記得吾多閣係選舉既時候其中一個宣傳就係呢樣~~~

唔通佢地當左呢d宣傳係真!??為選票既姐...唔好咩都話係個校長錯..(當然..可能係我聽漏既..我講錯都唔好見怪)

不過我都唔妥佢話下年開始中六七都無得出去食lunch-.-

haha~~

但我最唔妥既係佢提早5分鐘返學既決定....

佢攪到我要提早10分鐘出門口-_-(我發覺早5分鐘出門口都勁有機會遲到)

haha...有個人好似仲慘過我..係個d留言度既~~

佢話要提早15分鐘....係因為無車搭...唔知佢住邊既呢...仲攪到依家7:45就返到學校....所以佢好angry...

都幾攪野~~~

原來影響係大得咁緊要既~~!!!

哈哈~