今日去請miss飲茶~~
只得19人(好似)...總之就少人啦~~
anyway..收到miss lee 利是...很好很好!!
我們男子7人一張枱(因為要讓d女仔坐先嘛...坐完咪7條友坐細枱囉...不過我地自己都傾得幾happy~)
then就同肥仔,kalok,文豪出左9bay打機~
打完就睇"賊壇新人王"
都ok啦~
開頭過長,偷野果度卻短-.-
then就去左補習~~
喧 又一日u~
今日無咩做過~
剩係上網做左果個咩野問答比賽~
then...完~
今日入姑姐度拜年~
女麻女麻d記憶力真驚人-.-
我都要跟老人家學習下先得~~!!
夜晚又打牌~~
輸90~
然後計完...我咁多日黎只輸10蚊~
算係咁了~!
今日係大年初一~
係度祝大家心想事成,學業進步..haha~
一早7點就起身去黃大仙~~
10點左右回家~
之後2點左右姨媽姨丈帶埋我既表侄黎到~~
表侄真係好得意呀>w<
幫佢影佢好多相~~
haha~~
夜晚同屋企人打牌~
贏$$80..yeah~
傷心哉-_-"""
今日又輸成舊水....
兩日夾埋輸成250左右><
姐係話好耐之前贏果d...依家全部輸番哂啦...
希望所有衰氣已過...新一年有新既開始!!!