今日十周年校慶~
返到去即去班房~
剩番好少人-.-
等到9點半左右落得去~~
一落到去...head prefect叫我同6B坐~
我無所謂...反正隔離就係枝姐...~
點知...轉頭我就比人"放逐"-__-"
本身已經無得同6A坐...轉頭連同6B坐都無機會-.-
我隔離變左個低form學生..後面係合唱團~
成場我就無講過野啦....(除左要唱歌外)....
算...忍...我無咩所謂~
我發覺個王主席都幾識攪笑..唔錯=0=
不過我地d表演就好似為左搶$$...haha~
小學生表演...講真...我覺得好睇過中學生-.-...~~(個人意見咋)
head prefect,升旗隊同其他制服團體好辛苦~~
佢地被迫係度凍...我為你地致敬~~
之後走既時候....發覺所有6A人已經走哂-_-"
剩番我同呀雪(因為我地分別被放逐)
咁就一齊走lu...head prefect果時仲未走得~
夜晚有7位親戚來我家~~
食到我好飽!! |