今日頭3堂都係pa~
辛苦到爆-_-"
又再將d野教完又教~
勁悶~~
之後小息..好似無咩野做..傾下計咁~~
兩堂eng~
做番上次個listening~
即時明左好多!!唔想再衰-.-
lunch同彥,家榮,森森同埋病人一洪食~~
(由於大羅要留係學校吉野...so無同到我地食)
成個lunch都係度談論大羅...真係超好笑...haha~
之後兩堂geog...過得不錯~~~
很快過去了~~
then中化堂~~~
今日係短講...點知再次抽唔中我...haha~
最精彩既係森森既短講..."成日發姣既女人"..激死左呀yo...仲話要離婚.....haha~
超攪野~~ |