今日又係咁正常返學~!
一直都冇咩得別...
直到lunch..枝姐打比我~~
咁我就去飲冰室搵佢啦...諗住盡快食完返去開會..
點知一入到去-.-
成7,8個女仔..仲要係我唔識...攪到我好尷尬呀><
即刻扮哂野咁同枝講..."我黎搵你請我食魚蛋...then扮輕鬆咁即刻離開"
之後我就真係自己買魚蛋就返去><
算=0=
之後放學...
3:53同枝,鄭穎宜離開學校~
haha...姓鄭果個講左樣野...
咁都傳到過黎我度...以訛傳訛...hehe...勁呀...
我即時既感覺係某人做左情場浪子....真係笑死我~~
諗諗下...可能又係果d話自己"成日亂講野既人做成的XDD(好似包括我在內-.-)
ps.有d驚輸添...雖然我好似冇咩所謂咁...但唔參加都參加左啦...唔係咁想輸-.- |