後記:
"憤世嫉俗,看透世情,把每件事都能看得開" 講就講得好聽,其實咪姐係偏激,或者係咪都無所謂,
令人無所適從~
"life,世人以為重要,實際上還不是一場空?" 人既life唔係nothing既,只會令人你想自殺~
"日出與日落,世人以為值得留戀,此得想法實太幼稚,還不是天天所見~"
我想帶出既係..日出並唔係一日唔開心既開始,事實上,真正值得留戀既有太多,
"生生死死,此仍世上每天所出現的事...為何值得高興與悲傷!?...人死了又會如何?何曾了解?"
或許真的生死有命,其實死左會點,跟本冇人會知,亦唔需要知,只需知道今天的快樂,就足夠了~
"偏愛與激情,誰能明白心中之所想?"偏激之下,要明你諗緊咩...真係好難好難...
就算係最明白你既人,亦好難明白~
"只有此等人最不用別人擔心,亦只有此等良將有權利去擔心別人,有如孔子."
只要係朋友,都會擔心此人,就算叫人唔使擔心,"要人擔心係愚蠢既",咁又點樣做到關心?
其實我地擔心左你成個月,
由我入5c個camp前一晚開始,擔心到依家,擔心你自殺,擔心你會死,
擔心你唔再好似以前咁玩得,擔心你唔明白自己,你明嗎?
"no one care me?"有時care既野並唔係咁表面嫁,你明嗎?
只係所有人都唔敢問,小小野就好似發緊脾氣,
我地可以忍受到一個月,兩個月,什至係幾年,
我等得...但我最驚既係你唔等得...
by許小文
ps.或許人與人之間係貴乎坦誠,但對每個人既做法其實唔同,
有人直接,有人婉轉~
"請君珍而重之" |