聽日放假lu~
又有時間打番篇長少少既~
今日一早返到去~
就要上天台=0=
開社員大會...我依d低級既...梗係後d先上到台啦...haha~
之後見到許sir鬧人...原來佢鬧人果陣真係幾勁...總算見識到~
then落番去...上ue堂...冇咩特別...很快就過左了~
then兩堂pa....查字既時間都很長下-.-
係呢個時候...因為我第二板睇左兩段都冇查字而比佢見到既關係~
佢就行過黎...問左我兩個字點解...
好彩我機警...第一個解到差唔多意思...第二個字直情知個中文係咩~
好險...但佢仍是要話...一定要查多d字-,-
落堂前仲話..."以後返到黎要見到你地查哂字...問到你有兩個字唔識解...就要留堂"
haha...擺明針對我啦...anyway....我諗我沿用靠前文後理既方法...點都亂講到d類似既答案既!!

小息過後...就有兩堂文學...
shit-.-
d平仄.....錯到...唉...無野講=0=
...相信我亦難逃肥佬命運-_-"
算...過去了...
之後lunch...我,大羅,家榮,killua,彥,sum...六個男仔去食lunch=0=
事實上...亦是我升左上中六以黎...第一次同咁多男仔食...0,0
難得難得~~~
走果陣...見到好多將官人....竟感到有點尷尬添我.....
同小瑩,陳盈傾左兩句就走lu....出左新都...遠方望見呀玲,呀欣...
但佢地見我唔到..haha~
之後返到去上geog....講d石頭...基本上9成既野都未學過...但好像很多人都已經明哂-.-
彥訓到...叫極都唔醒...勁呀...
then係中化堂...都好順利...好快就過左lu~
之後忠社做野...一口氣做到剩番16個..yeah!!
then歸家了~
ps.今日聽到d野....
其實我以前真係咁嫁....證明左佢都算係我朋友...幾認識我..haha~
但經歷咁多...要改變啦... |