文#
Work hard !
harry222
暱稱: 文
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-01-23
2012-05-01
2012-02-26
2011-09-12
2011-07-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1364
留言總數: 883
今日人氣: 5
累積人氣: 64988
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 10 日  星期一   晴天


聽日又再放假~ 分類: 未分類

今日返學...

課堂過得很快~~~

lunch做社既野~

冇出到去食~~

托人幫我買腿蛋冶醫肚~

之後放學等睇辯論~

我地6A有成21個人一齊去慧安食住野等=0=

十分壯觀~!!!

之後辯論也非常好看~~

遺憾的是沒有問她們電話



2005 年 10 月 9 日  星期日   晴天


功課日~ 分類: 未分類

今日12點半先起身...

感覺好正!!!

then睇埋新聞就同細佬落街食野~

返返上黎...

又坐係度睇下tv-.-

睇完又訓...my god....

跟住沖涼...

依家做功課....唉唉唉...



yeah~ 分類: 未分類

今日一早10點5先出門口-.-

因為又遲左起身的關係...又再自己去-_-"

去到仲趕得及補習~~

很快就補完了...去交$$...

點知一行到過去比$$....佢竟然話冇哂位-.-

即刻淆哂=0=

跟住佢話得星期四果班...so咁就改左time啦...但下個禮拜可以休息下...唔使補習^^

then返屋企...等到2點半先食飯...食完返黎訓訓訓....訓到7點幾-.-

變豬了-_-""

then8點去到魷魚踢波^^

一開始就落場踢左陣....

then就坐番係度睇波~~~

睇左半個鐘左右就落番場...

一直踢到11點=0=

非常好....入左兩粒...

第一球多謝胡峰既妙傳^^~

第二球...haha...其實係撻q嫁...本來我係想斬比796入嫁...=0=

咁就入左黑仔...真的意外-.-

之後返屋企睇左半場england..贏1:0..不過....beckham兩黃一紅被逐...下場見佢唔到lu~~~



2005 年 10 月 7 日  星期五   晴天


勁累... 分類: 未分類

今日唔使返學...

但實際上辛苦過返學-.-

一早9點半起身...

趕去大埔醫院...好彩趕得及11點探病...

女麻女麻精神非常好=0=

我們傾得也十分高興...

可惜..佢又唔聽話啦...爭d又整親呀幾日前><!!

之後入去沙田...做苦力-.-

我問隔離屋拎key~

一開門-.-

就比隻貓嚇親-.-

佢好似想咬我咁....姑姐話如果我周圍行...我實死梗=0=

so我見佢行左入廁所...即刻同細佬逃離現場-.-

唔係可能大家下次見到我...實會多左3條傷痕...

之後等姑姐等人來到...上到去...佢又即刻變得好純良-.-

唔通連隻貓都唔鍾意我 ...haha~

之後就係苦力開始~~

為左迎接女麻女麻出院...怕生意外...要作好高度戒備!!!

將佢張床同表姐張床調轉...以方面輪椅出入...

由3點一直執到8點幾...

途中...買了我人生第一罐啤酒...一次就買兩罐=0=

不過唔係我飲...是for我父親的~~

攪掂後就去食飯...我同呀細都冇咩食慾..食左好少...~~

返到黎...超累.....



2005 年 10 月 6 日  星期四   晴天


聽日放假啦~~ 分類: 未分類

聽日放假lu~

又有時間打番篇長少少既~

今日一早返到去~

就要上天台=0=

開社員大會...我依d低級既...梗係後d先上到台啦...haha~

之後見到許sir鬧人...原來佢鬧人果陣真係幾勁...總算見識到~

then落番去...上ue堂...冇咩特別...很快就過左了~

then兩堂pa....查字既時間都很長下-.-

係呢個時候...因為我第二板睇左兩段都冇查字而比佢見到既關係~

佢就行過黎...問左我兩個字點解...

好彩我機警...第一個解到差唔多意思...第二個字直情知個中文係咩~

好險...但佢仍是要話...一定要查多d字-,-

落堂前仲話..."以後返到黎要見到你地查哂字...問到你有兩個字唔識解...就要留堂"

haha...擺明針對我啦...anyway....我諗我沿用靠前文後理既方法...點都亂講到d類似既答案既!!

小息過後...就有兩堂文學...

shit-.-

d平仄.....錯到...唉...無野講=0=

...相信我亦難逃肥佬命運-_-"

算...過去了...

之後lunch...我,大羅,家榮,killua,彥,sum...六個男仔去食lunch=0=

事實上...亦是我升左上中六以黎...第一次同咁多男仔食...0,0

難得難得~~~

走果陣...見到好多將官人....竟感到有點尷尬添我.....

同小瑩,陳盈傾左兩句就走lu....出左新都...遠方望見呀玲,呀欣...

但佢地見我唔到..haha~

之後返到去上geog....講d石頭...基本上9成既野都未學過...但好像很多人都已經明哂-.-

彥訓到...叫極都唔醒...勁呀...

then係中化堂...都好順利...好快就過左lu~

之後忠社做野...一口氣做到剩番16個..yeah!!

then歸家了~

 

ps.今日聽到d野....

其實我以前真係咁嫁....證明左佢都算係我朋友...幾認識我..haha~

但經歷咁多...要改變啦...