文#
Work hard !
harry222
暱稱: 文
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-01-23
2012-05-01
2012-02-26
2011-09-12
2011-07-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1364
留言總數: 883
今日人氣: 13
累積人氣: 64978
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


又.....打到日記了- - 分類: 未分類

重要通告(2008-8-10):

本站的伺服器近日受到嚴重惡意攻擊,以致用戶在這幾天無法進入,經過一輪系統升級後,直至今天下午我們才能重開。
由於本站的伺服器現在仍然受到攻擊,因此在這段期間網站會較為不穩定及速度緩慢,會員可能無法進入本站。
另外,我們懷疑這次攻擊是QOOZA的對手或其他網站所為,我們已報警求助,希望警方能早日找出攻擊者,將其繩之於法!
如近日對各會員做成任何不便,我們深感抱歉!

 

日記終於打到...看來今次應該會維持到喇掛~

最近呢幾日都真係幾想打日記><

偏偏呢幾日都無得打~

其實我可以好似ka文咁講寫低係word先既~

但我又不太想咁~

始終日記都係即興為主嫁嘛我~

 

呢幾日超級悶~

前幾日先特別..無聊到自己係劉文度坐左半日-0-"

好彩 12蚊有2杯野飲+lemon lamington....嘿嘿嘿嘿~~

諗落都覺得自己有多少過份...呵呵~

 

另外...又再做衰人...真係有必要解釋下...不過有人說解釋姐係掩飾><

 



2008 年 8 月 5 日  星期二   晴天


終於打到日記- -" 分類: 未分類

 先說昨日~

係中五放榜~

一早比那2個可愛的低form小妹妹嘈醒了(仲算低form嗎- -)

2個都得到想要的成績..恭喜哂~

之後幫我細佬睇埋中英文分...都合格..又是恭喜哂~

至於不滿意的人...亦希望你地不會灰心...路...一直都在~

 

不經意又再勾起斷斷回憶...

那是天朗氣清的一日~

因心情不好而放棄了一餐免費飯局or buffet~

在那一天不後悔...到今天也不會後悔...值得遺憾的不是這個吧~

 

綠葉的用途:

光合作用~

水滴截留~



2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


mummy 3 分類: 未分類

今日同ka文,lok,maths食飯~

臨出門口前...還是好好的告訴那遠方的同學~^^

well...都算ok呀...不過無左呢位同學...我在席上係咁比人恰

3把刀飛埋黎....大家對我真係好關心既姐~

之後搵埋文豪就去睇mummy 3~

幾好睇呀我覺得~

不過唔知係咪睇得戲多...差唔多每個環節都有似曾相識既感覺~

呀係...據maths所講...套戲d英文ok的...會明的...係果d聖水之類未必明...又無咩history既字~

應該可以係果邊睇吧你~

睇完就去糖水~

本身把刀應該轉過去lokki度~

很可惜失敗左- -

 

值得一題既係...下星期二我就應該完成任務了~

未完成任務的人...請繼續努力...任務不可失敗唷~

 

嘿...今日我扮唔記得...總是令人失望...但...值得的~!



2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


"sad" 分類: 未分類

 今天想說一說"sad"這一個詞語~

"sad"應該是一個adj.

但大家都愛把這個字用作n.

最近,"sad"這個字成為在城中熱話~

筆者想說一說"sad"的好處~

 

在這個世界上存在著"sad" & "happy"

我們經常會說"希望每天都開開心心",之後就忽略了"sad"的好處~

結果,每個人也當了"sad"是一種壞東西~

 

事實上~

"sad"是一種神奇的團聚體~

它什至相較於黏粒腐殖質複合體更有團聚力~

試想想,多多少少身邊的人,也是依靠著一次"sad"的發生,感情才可以更進一步~

(在此註明感情包括了親情,友情,愛情)

不難發現有很多簡簡單單的例子~

一個人失戀,就會找別人傾訴,結果感情也就急速的提升起來~

一次的學業失敗,更能感受到各界的溫暖~

一堆人帶著各種原因的失望悲傷,也就造就了一隊band的誕生~

 

與此同時,"sad"亦是

一種空氣,周邊的人那個不存在"sad"的一刻?

一種壓力,每個"sad"都令人擔心憂慮~

一種誘惑,令人也有一起賣醉的衝動~

 

一人"sad",眾人在動~

暗下自醉,眾人更潮水一般地動~



哈哈哈哈~ 分類: 未分類

 唔知點解~~~

我覺得自己好蠢~

而因為呢一個原因~

已經好值得我大笑^^

當然...今日其實係唔開心的一天~

同時...我又諗番起丁同學的一句說話...一句當時我答無可能的說話~

依家...我覺得我要重新審視我腦袋的轉數~

 

另外...全心向asso心理進發了~

 

又再想起丁同學的一句~

朋友之間只要肯問...其實係無秘密的~

 

結論係...姐丁的說的話...原來好多都好有可信性~

 

哈哈~

其實今晚我仲有好多好多野想打~

但這個版不能日日sad下去~

人總需要勇敢生存~

如果說唔開心的事...近呢個月要講到天光啦~

但人唔可以日日被呢d野困擾住~

我未必衝得出...但我係一個肯去衝既人~

 

還是那7個字~

well...還是再次想起丁同學~

 

再一次結論是~

原來姓丁的咁多年來對我存在住唔多唔少既影響

當然...有可能係另一d人既影響我唔夠膽打出黎唯有借小二姐過橋= =""

 

值得一題既係...今天對了幾個人說了真心的一句對不起~

 

再值得一題既係...

其實好多野...真真假假...未必真係需要去拆穿~

有d時候...在心中就可以了~

是好的話...即使假也未必是壞~

 

最後要說的是~

當人生最自豪的能力成為人生最失敗的能力時~

才是最值得悲哀的事~