| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 9 日 星期六  |
| 海鮮 |
分類: 未分類 |
今日都過左幾愉快既一日-v-
有人為左我學唱歌同結他
十分感動...只是感動-.-
夜晚母親大人叫我出去食飯
結果去左鯉魚門食海鮮
不過真係幾好味-v-
食完番屋企
媽:個海幾好幾浪漫
我: 跳埋落去仲浪漫-,-
媽: 不過幾過癮...
我: 唔知跳落去金唔金呢- -
--------
番到去已經9點半
沖埋涼又係新一日- -
|
| 發表時間:2010-01-09 10:34 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 5 日 星期二  |
| 銀包 |
分類: 未分類 |
琴日呀媽見我有少少好轉
就話: 睇你禁精神,都唔知係唔係今日扮病唔番
我諗: 痴左線咩- -""好番少少話我扮病,唔統一世唔好咩- -"
今日番學,其實腳浮浮,暈暈下番去-.-
d同學見到我: 嘩...禁既死樣仲番,早退啦- -"
我: 呀媽唔俾呀= =""
到lunch個時,想拎錢食飯
我: 咦??銀包呢??-_-"
琪: 你唔係病到銀包都唔記得拎呀?!= =
我: 係...唉,今餐食西北風都得=.=
琪: 我有..記得聽日還-3-
我: 唔該晒-_-
---------
希望今日再有好轉- -''
|
| 發表時間:2010-01-05 06:52 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 4 日 星期一  |
| 生病 |
分類: 未分類 |
琴日嘔左3次,想死禁制= =
又暈又頭痛,又胃痛又嘔
一係唔病,一病咩都到齊- -""
仲差d又暈係條街度....-.-
睇左個醫生訓足一日
今日就無番學...
休息多一日就番學了
有d掛住d同學tim-v-
要陪伴人地拎到17分為止了-3-
|
| 發表時間:2010-01-04 11:52 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 79 | »
|