heaven21113
暱稱: ×嘉♥〞
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 1 月 2 日  星期六   晴天


除夕 分類: 未分類

祝各位新年快樂!!=)  (雖然遲左d-.-)

 

12/31約左契契去MK,去埋佢公司食野

 

其中係炒烏冬,本身已經微辣,跟住佢話落d調味料(一樽唔知咩野-.-)

 

:??你好似無落過禁既-_-

 

佢一野拍落去,: ....成碟變晒紅色--

 

:食啦.xd-v-"我食落去...:媽的,好辣T.T"

 

:唔係呀,好好味,唔錯....

 

: 頂你,好難食呀!!!!水呀!!!

 

:佢話好難食呀你d(同炒個個講)

 

A:係咩...難食唔好食啦

 

: 唔係呀....嗚嗚...I want to water

 

跟住諗住飲自己杯檸檬水,無晒-.-,搶左契契枝忌廉,又無晒-.-

 

: ,飲晒lo,水呀!!!=.=

 

契契係禁笑無理我,仲叫人唔好理我 -_-

 

我扯一扯待應個衫袖,可憐樣子說:水呀...T.T""

 

B: 好啦,等陣...

 

d水泥到...: shit....熱既--""

 

契契同廚房d人都笑埋-3-

 

:...(幫我倒番落檸檬水隻杯度)

 

: 太好..(感激地望住契契)

 

: 飲啦....嘻嘻-v-""

 

:嗯嗯!!^^

 

B: 檸水同忌廉到...

 

:咳咳.....唔係禁玩野呀...

 

:哈哈...如果唔係做咩叫你飲姐..哈哈

 

: ...救命- -

 

其實我一路都好驚好辣的...-3-"

 

就走個時..: ??無晒紙巾啦??

 

: 去拎呀-v-

 

:唔該,可唔可以俾多張紙巾泥呀

 

B: 紙巾...(契契一野搶左)

 

: 紙巾...T.T"

 

: 拎呀(張紙巾去左去右拎唔到-_-)

 

: 喂呀!!!

 

佢擺番中間,停左: 拎呀

 

我無拎....:唔玩啦,拎啦-v-

 

我又想拎個時又走左了-,-

 

好辛苦先拎番個時,佢已經笑緊

 

買單個時,: 俾錢啦,大小姐...

 

: ...(俾左一百,佢又係)

 

:俾錢啦

 

: ....(又拎20)

 

: 俾錢...

 

:...(又俾50)

 

: 哈哈.......

 

: 仲未夠咩??!-.-

 

:夠呀..哈哈

 

買左單之後,: ...拎番50

 

:嗯嗯...去影貼紙相^^""

 

之後8點番左屋企,母親大人唔俾倒數

 

契契都7點半番左工

 

Sdsmsd fd,11點半就訓左lu~

 

發表時間:2010-01-02 09:41 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 12 月 26 日  星期六   晴天


聖誕 分類: 未分類

各位聖誕快樂(雖然遲左少少-v-)

21號聖誕聯歡,諗住同隔離講: 聖誕快樂!!

點知....我: 生日快樂!!!>v<"

隔離個: 你咩事??=.=生日快樂??-_-"

我: shit....我想講聖誕快樂的-,-

隔離: 你食左藥未呀?!-_-

我: 未....-.-

隔離: 唉....

係班房抽獎,我抽中個個算大獎,係迷你喇叭

其他個d都係簿,相架等等

真係超開心,禁大個女未試過抽中,而且仲要係大獎,happy

24號去左2人派對,都幾開心的=)

喬巴生日快樂!!(今次係真的- -)

25號,份禮物好似俾人遺忘了-.-父母親大人番左大陸

得番我一個,惟有去煒琪屋企再開派對

26號全日清淨得無比....

係屋企睇TVB<風雲決>,都唔錯呀

順道睇埋機動戰士00第二季預告

更加精彩~

 

發表時間:2009-12-26 10:07 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


遲到 分類: 未分類

今日係第一次番學遲到...

去校務處講我遲到

條友話: 同學..你要簽遲到紙wo

我: 下..擺係邊?!=.=

佢: 個度lo...- -"(佢望一望個盒)

寫完交俾佢啦,佢出泥

佢: 同學未寫第幾次遲到wo

我寫左個一字上去

佢個樣好似未見過第一次遲到既人-_-"

入到課室..

A: 咦??你好少遲到wo

B: 好難得遲到呀你

連老師都: 咦,你竟然遲到?!

個個對我既遲到都好似好AMAZING-.-

我都唔知答到邊個

我: 嗯...-_-"

基本上係琴晚關左個鬧鐘唔記得開番-,-

不過都係唯一次了-3-

 

 

發表時間:2009-12-11 09:17 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]