我的blog
關於我的...感性一面, 最真實一面
hehekschan
暱稱: SHING
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2012-02-21
2012-01-16
2012-01-14
2012-01-02
2011-12-29
文章分類
全部 (75)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 75
留言總數: 15
今日人氣: 6
累積人氣: 677
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 6 月 18 日  星期六   晴天


2011-06-18 分類: 未分類

 今日真係大滿足呀!!!

今朝5點半就起左身啦, 目的...當然係排AKB48公式寫真啦

去到西九龍中心都已經差唔多6點9個字, 一入到巴士站, "嘩咩料!", 見到條隊已經長到去到巴士站尾==

我幾驚我會買唔到呀

之後同排我前後既人吹水, 排我前面果個都係第一次排(仲要係俾人拉來幫手排的==), 後面果個第二次來, 咁我當然同佢吹下水啦, 話哂都要排4個鐘喎==

我問後面果個, "知唔知排咁後會唔會買到嫁?". 佢話"得既, 不過就只可以買到Team K"

原來TeamA係最多人揀既, 之後就到B, 最少人揀K...咁咪好囉!!! 我大推Team K的

開始由巴士站上6樓, 一路都係行扶手電梯(喂~), 上到6樓仲要坐地下(...)

不過個感覺都好新鮮

期間, 個保安嬸嬸話我地排大約180-190喎...好險呀~~~

好多人都話唔明點解今次會咁多人喎==(好彩我早左出門口者, 5點45分就出門口)

坐都差唔多8點半, 保安叔叔叫我地排去後樓梯喎

後樓梯真係超熱同超焗==

不過好彩隔左一陣保安叔叔開返幾個月, 等D冷氣走入後樓梯(無咩分別不過好過無啦)

我地去到後樓梯都要排到7樓半, 仲有人係9樓排唔到要由6樓排返落地下, 真係好多人買囉今次==

11點終於開始賣啦

我買到2包TeamK, 仲加左20蚊按金換同Amina握手既握手證...超開心

我急不及待打開睇下有咩...結果...都好灰下

10張得2張虎牙(仲要一樣pose), 同一張YUI...其他都係D唔係咁出名的成員

我即刻上7樓同8樓同人換啦

用100蚊放左張好靚既YUI同唔知邊張, 再用100蚊買左張指原返來...好抵!

到到最後, 換下換下換左2張才加, 2張梅田彩佳, 2張野中美鄉, 1張萌乃, 1張指原, 1張Na醬

諗住行多1圈就走, 點知聽到人講話, 換唔換才加?

吓~~~~~~~~~~~~~~~~

我無聽錯, 真係有才加!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我見佢有2張同我唔同pose既野中, 就用喱2張同佢換左張才加返來

我終於有3張才加啦...差一張就齊set

皇天不負有心人...終於有啦

最後就用左2張好靚的梅田大頭同佢換左最後一張才加返來

有點心痛, 但也很值得

走果陣我個fd話, 有3個人都差我果張虎牙就齊set, 佢話如果我依加換會換到個好好既價錢, 話唔定換到成set返來(sosad)

下次真係要做定功課, 咩人係咩價位...

費時唔知頭唔知路就平賣左D相==

 

不過真係好開心的呀!

AKB48最高!



2011 年 6 月 4 日  星期六   晴天


2011-06-04 分類: 未分類

 22年了...你能忘記嗎...雖然我沒有現場經歷過, 但是, 我的心, 一樣在痛...

 



2011 年 5 月 25 日  星期三   晴天


2011-05-25 分類: 未分類

早排考完試, 但係仲未放得假住.  

由琴日開始就要日日8半返ic training 

喱2日都返formwork, falsework, 同scaffolding...

琴日做左個模for遲2日既石屎堂

今日做左個高空工作平台呀!

好玩呀今日!!!

雖然有點危險

最初上個台都有點怕...

但係加左個欄之後就不怕了

遲下up相上來呀...

 ......

(閱讀全文)