今日好凍呀!!! 大家記得著多件衫呀!!!
喱幾日都要上training, 琴日同今日學摺風喉, 之後2日就要燒焊...幾好玩又幾充實呀!!!
但係...我琴日俾自己個槌仔整到呀@@左手隻中指D血係咁噴, 好痛 T.T
好彩係個木槌炸!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 如果係鐡槌既話, 我左手隻中指就RIP了 sosad
同埋, 我對摺風喉真係無咩天份...整極都整唔好...過2日post相啦
希望之後2日既燒焊, 我會小心D同做得好D啦^^
琴日睇左Harry Potter 7A, 好悶...不過多比死果度又真係幾感人既...如果我又識一個多比對我咁好就好lu...
希望7B好睇D啦...畢竟係最後一集
我個blog首background music係Linkin Park既Somewhere I belong...好好聽嫁
PS我打喱篇野打到我個傷口好痛呀sosad
Be SMILE=]
|