今日去左西九龍中心潮聖呀!!!
雖然收鑊唔算豐富, 但係我都有買左D野嫁!!!
超開心!!!
秋元才加!!! 高橋みなみ!!!
超鍾意你地呀!!!
希望你地繼續將歡樂既氣氛帶俾大家啦!!!
我下次一定會帶多D野返屋企既
祝我聽日見工順利啦!!! Best Wish!!!
唔開心既朋友仔, 聽下AKB48既歌啦 hehe"
其實真係好開心, 係我最最最down果排既最尾, 俾我聽到有AKB48既live show, 我本身都好鍾意聽佢地既歌, 所以決定去左睇
AKB48真係好勁, 好+ve, 好容易將歡樂既氣氛感染俾人
對我來講, 喱排佢地既出現, 就好似讓我見到曙光咁, 前面真係變到光明左好多
個人都+ve左呀!!!
真係好鍾意AKB48!!!
加油呀
I will come...
我要返工, 儲錢儲夠30k, 之後去日本睇AKB48 live!!!