我的blog
關於我的...感性一面, 最真實一面
hehekschan
暱稱: SHING
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-02-21
2012-01-16
2012-01-14
2012-01-02
2011-12-29
文章分類
全部 (75)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 75
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 690
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 31 日  星期一   寒冷


潮聖 愉快 分類: 未分類

 今日去左西九龍中心潮聖呀!!! 

雖然收鑊唔算豐富, 但係我都有買左D野嫁!!!

超開心!!!

秋元才加!!! 高橋みなみ!!!

超鍾意你地呀!!!

希望你地繼續將歡樂既氣氛帶俾大家啦!!!

我下次一定會帶多D野返屋企既

 

祝我聽日見工順利啦!!! Best Wish!!!

唔開心既朋友仔, 聽下AKB48既歌啦 hehe"



2011 年 1 月 26 日  星期三   寒冷


2011-01-26 分類: 未分類

 其實真係好開心, 係我最最最down果排既最尾, 俾我聽到有AKB48既live show, 我本身都好鍾意聽佢地既歌, 所以決定去左睇

AKB48真係好勁, 好+ve, 好容易將歡樂既氣氛感染俾人

對我來講, 喱排佢地既出現, 就好似讓我見到曙光咁, 前面真係變到光明左好多

個人都+ve左呀!!!

 

真係好鍾意AKB48!!!

加油呀

 

I will come...



2011 年 1 月 24 日  星期一   寒冷


i will come 開心 分類: 未分類

我要返工, 儲錢儲夠30k, 之後去日本睇AKB48 live!!!