GPA已出
SOSAD
直接反映左我對喱科既能力
下個sem我一定要俾心機
加油!!!
就快sem2啦...係下一個sem, 我一定要努力D, 考好D =]*
請不要曲線批評我...我不介意別人當面批評, 但批評前請先想想自己