我以後都唔要飲醉酒...以後都唔會...我話既...講得出, 做得到!
星期日同左程程同聰聰去左唱K同踩單車呀!!! 正呀!!!
先去左唱K, 好耐未唱過K啦...好開心...仲唱左AKB既歌 (不過得果2首akb既歌有得揀炸............................)
之後突發奇想, 話去踩單車喎...(本身話去西九AKB官店嫁喂orz)
好熱呀!!! 不過有風, 幾舒服...都好開心呀!
因為我怕身體頂唔順呀...所以無入到馬鞍山...有點可惜...s......(閱讀全文)
期待緊星期日呀我!!!
因為...星期日我會去排生寫同唱K呀!!!
首先我會去西九龍中心排AKB既生寫...我諗住9點半到去到排呀, 唔知買唔買到呢? 希望買到啦...因為我真係好想好想要返幾張生寫呀
其實買到咩team都無咩所謂, 最重要係買到呀!!! 買到就最開心!!!
之後我會出MK同堂中同唱K呀! 我好耐未唱過K呢, 唔知把聲會唔會變得好聽左呢? 好耐都未同佢地出過街, 所以.........(閱讀全文)