我的blog
關於我的...感性一面, 最真實一面
hehekschan
暱稱: SHING
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-02-21
2012-01-16
2012-01-14
2012-01-02
2011-12-29
文章分類
全部 (75)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 75
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 680
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 4 月 23 日  星期六   晴天


2011-04-23 分類: 未分類

 我以後都唔要飲醉酒...以後都唔會...我話既...講得出, 做得到!



2011 年 4 月 12 日  星期二   晴天


unexpect's day!? 分類: 未分類

 星期日同左程程同聰聰去左唱K同踩單車呀!!! 正呀!!!

 

先去左唱K, 好耐未唱過K啦...好開心...仲唱左AKB既歌 (不過得果2首akb既歌有得揀炸............................)

 

之後突發奇想, 話去踩單車喎...(本身話去西九AKB官店嫁喂orz)

好熱呀!!! 不過有風, 幾舒服...都好開心呀!

因為我怕身體頂唔順呀...所以無入到馬鞍山...有點可惜...s......

(閱讀全文)



2011 年 4 月 8 日  星期五   晴天


2011-04-08 分類: 未分類

 期待緊星期日呀我!!!

 

因為...星期日我會去排生寫同唱K呀!!!

首先我會去西九龍中心排AKB既生寫...我諗住9點半到去到排呀, 唔知買唔買到呢? 希望買到啦...因為我真係好想好想要返幾張生寫呀

其實買到咩team都無咩所謂, 最重要係買到呀!!! 買到就最開心!!!

 

之後我會出MK同堂中同唱K呀! 我好耐未唱過K呢, 唔知把聲會唔會變得好聽左呢?
好耐都未同佢地出過街, 所以.........

(閱讀全文)