2012年2月20號23點05分
一路由南山邨上hall
我地傾住計
我係石硤尾公園網球場出面既椅叫停左你
叫你走埋去坐低
我同你講我鍾意你
你話你知道啦
我同你一路傾左好多密計
點解我會鍾意你呀
點解你又會俾我感動到呀
我因為追你而講過既大話/呃你先做到既事
其實仲有好多野想講, 但係係果一刻真係咩到諗唔到
又唔可以叫做好緊張既
只係真係咩都諗唔到
23點41分
我搞左個爛gag
就係你笑緊果陣
我叫你講: “可唔可以做我女朋友呀?”
你答: “之前咪講過囉”
“邊度呀?”
“message呀”
“咁我想正式咁親口問一次MA, 可唔可以做我女朋友呀?”
“可以”
就係喱個moment
2個獨身既男女成為左1對啦
因為時間實在太短啦
自己又比較忙
無咩特別既野係果陣送俾你
但我希望今次係再一次用我既真誠去打動你
我記得我係第三次同你講我鍾意你, 想同你拍拖
但係頭2次你都reject左我
你問我, 記唔記得果2次點解你都reject我
我答唔記得
其實我係記得嫁
只係我唔想講出來
對我來講, 過去已成過去
唔洗再介懷以前既事
最重要係現在同將來
因為我相信你
我應承你, 同咁多個幫過我既人
我一定會好好咁對你
好好咁維繫喱一段咁得來不易既愛情
=]*
其實有d野係咪真係咁難做呢?
好心搞個活動出來, 想話增強大家個團結力既
點知...
人唔齊已經算啦, 話哂有D要上堂, 有D要忙莊務
但係唔聲唔聲走左, 之後先話因為要返屋企既就唔啱啦
老老實實, 遲少少食飯有咩問題呀
打個電話返屋企講聲咪得囉
又唔係叫你唔返屋企食飯
講真本身真係諗住就咁就算, 希望大家下次可以一齊出......(閱讀全文)