今日我諗都唔會出街玩架喇!! 琴日又穿左耳!!
聽日真係好怕d老師會見到 唔知用膠布遮住得唔得呢!
要等一個星期 希望聽日果個星期可以逃過呢一個大劫啦!!
P.S. 唔知今日真係會唔會出街 如果有新事講 請留意!!