終於流淚了"!!
琴日係 港九新界一日遊 係我地自己搞的e.e
今日本應好開心e.e 因為有d事搞到...
一切都完結喇
即使人死去了,會令別人得到安慰?
知道這段感情是沒結果 會懂得去放棄嗎?
人同物件會否一樣呢,物件爛左=人某d事冇左!?
我都唔想再打呢個BloG喇 各位 我得閒就上下黎睇下啦..再見