歡迎來臨[海獅]BloG!
希望可以找到我的真愛!!
即使沒有好感,但希望可以做到朋友!!
heib0930
暱稱: 海獅
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-12-02
2007-11-29
2007-11-27
2007-11-23
2007-11-22
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
CrazyKill
◆摯愛 × 自由論壇◆
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 14
今日人氣: 1
累積人氣: 881
2007 年 11 月 22 日  星期四   晴天


2007-11-22 鬱悶 分類: 未分類

今日好無奈牙!! 今日7點出門口 一個字就去左巴士站到

跟住等左半個鐘都等唔到架 106 !! 小小!! 跟住去到柴灣果到 見住d同學 慢慢行上去學校!!

我就去到巴士站落車 又見到有人跑 但係我覺得著住校服跑 會好樣= = 我就急步行!!

點知上到去 遲左 3分鐘...無言!! 今日冇週會 今日有廣播牙星期一可以著冬季 有得打太喇e.e 我地第一堂變左英文堂 今堂上去電腦室到做Project 我之前做左 但係老師話我唔夠長wo 個感想!! 跟住我個fd 就燒左隻 cs16 既碟番黎 我地勁玩!!!

跟住又到電腦堂 電腦堂 一d書都冇聽到 今次又係玩cs16 正當我玩得好開心之際 部死廢機 就hand 左 我又重裝

跟住連續hand 左三次 冇引 冇玩到 跟住中文堂 又係做Project 又上左電腦室 今堂冇得玩 cs16 因為個中文老師會好煩

今堂做project 都係極無奈 明明做好哂 個老師又話 唔岩wo..我都唔知佢想點樣...又話d字唔好多 又要重做!! PK!!

跟住果幾堂都冇乜野好講!! 放左學之後 我同我d FD 係 回船處到 一路傾計 一路等人 等完左 再傾多陣 就去巴士站!!

今次都係上82...上到82 有唔知乜中學既人 係到勁嘈 本應佢落左車之後 又有一間中學既人 上左黎 仲要坐格離 又係到嘈 煩死!!

好在到左筲箕灣到 耳根清靜!! 坐坐下就到左屋企 !! 洗白白去!! 好緊張牙 星期一要到我出去講野!!>"<






訪客留言 (返回 heib0930 的日誌)


crazy_ivy 於 2007-11-23 08:09 PM 發表:
路過的〞
CmcM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loveless520 於 2007-11-23 05:20 PM 發表:
cmcm^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]