今日去教佢"打鼓" 新手beat得左! 不過其他就甩beat~甩beat~ 都甩得好勁下-..- 回想番我當日!!! 渣住枝5B棍! 用左2min去睇大佬示飯!!! 咁就打左手夠愛出黎!!! (雖言好易...xD) 我望住區同學果4隻唔受控ge"手"同"腳" 忍唔住問佢 "你除左講粗口仲識做咩?" 佢真係答唔到... 諗左好內~ "中屎lor!!!!" "你中屎幾分呀!!!!" 佢諗得咁辛苦~ 9成得E樣可以講.... 佢真係好慘... 點解天父要咁對佢...
果手歌係
我自己玩E手-v- merry christmas mr lawrence
同呀哥出去~ 去買pick up... 一去到tom lee 人多到-..-.... 到我有得買果陣~ 先知pick up係咁貴-..-... 690.... 折左560... 好sad... 不過照買~ then~去食burger......(閱讀全文)