今日租左出 the rite番黎睇~ 驅魔殿堂~ 係講驅魔ge~ 講一個生係天主教家庭ge反神論者~ 比佢佬豆捉左去讀神學~ 跟住去左讀驅魔 識左個驅魔師~ 見過幾次驅魔 但係都係唔信 驅魔果D過程好正!! 最後佢識果個驅魔師比神上身 佢去驅佢魔~~ 隻鬼係咁試佢~ 最後佢緊係得左la~得左~就係咁la.... 我呀哥一開始同我講~ 出氣最尾~ 個神父變左大怪瘦.... 男主角個十字架變左大刀... 打左好內-..-..... 我冇比佢fick!!!!!
今日around9點~ 住家出曬去跑步... 帶key果個冇帶到.... 全家....冇門口入... 最後老豆番公c 拎 key~~ 好好彩-..-.... 唉~~E+係屋企悶到.... 唔中意放假-..-..... BOZA唔係宅佬-..-.... 我唔係K-lam chan..........(閱讀全文)
次前打果篇angry bird唔知點解po 唔到~ 不過太大段我唔打多次la-..-....xD 果篇係講fb有個自戀生物ge野~(我地唔識)