發表時間:2011-06-24 06:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
如題xDD... 唔得閒xD唔打
近排買左個鉛袋<<一個挷係腳上面ga袋,入面有鉛 今日比呀媽嘈左出去同呀哥跑步 我多手上左個袋出去~ 一開始好開心咁慢跑 跑到個埸開波 爆左一個圈... 好似冇左對腳咁-..-..... 最後我帶惶沉重ga腳步番去.....