4minute bb們, 妳地要小心..
唔好被北韓同南韓既戰爭傷害啊v0v
我真係好想係妳地身邊保護妳地. t0t
點解我冇依個能力呢?
就黎到我最愛既金泫雅生日同埋4minute出道一週年
但係我除左係我依邊同妳講生日快樂同埋一週年繼續努力之外,,,
我完全做唔到其他野.t0t
依排d時間好似唔夠用咁.唔係番工就放工..
其實唔算好多野做,不過企就企到我好攰..
對腳未休息完,又要去企過..
仲要冇晒時間留意我既4minute bb們/3\
我已經錯失左幾多佢地既消息呢?
如無意外,我諗做1個月就夠喇依份工-_-
因為依份工唔係我理想既工作,只係拎黎應急-_-
haha.. 不過唔知係唔係仲會應多個月急啦 xd
|