4minute出道一週年快樂,
我會陪住妳地渡過好多個一週年!
南智賢,許嘉允,全智允,金泫雅,權昭賢,我愛妳地>3<
6月6號係我最愛既泫雅bb生日既大日子..係韓國黎講佢19歲(其實係10年1月1日已經係-_-) 係香港黎講..我既泫雅bb岩岩好係18歲.. 18歲,卜卜脆.. 不過唔好俾人食左妳啊xdd ( 睬!!)
我愛妳啊.金泫雅!! fighting >3<
我依家完全係番工,放工,番到屋企訓教.. 訓醒之後又番工,又放工,又訓教... 想點ja ?-_-
番工個度d人,, 一時就好似好好人咁,, 一時就好似唔友善咁... 雖然我知番工係會咁..但係講真我真係唔想睇佢地面色做野囉-0-
4minute bb們, 妳地要小心.. 唔好被北韓同南韓既戰爭傷害啊v0v 我真係好想係妳地身邊保護妳地. t0t 點解我冇依個能力呢? 就黎到我最愛既金泫雅生日同埋4minute出道一週年 但係我除左係我依邊同妳講生日快樂同埋一週年繼續努力之外,,, 我完全做唔到其他野.t0t
依排d時間好似唔夠用咁.唔係番工就放工.. 其實唔算好多野做,不過企就企到我好攰.. 對腳未休息完,又......(閱讀全文)
希望第1日番工平平安安, 唔會有人鬧我啦xd
但係番到2:30am, 皮膚會好差既喎-_-