前幾日搵番d細個既相黎睇啦,發現原來我細個5,6歲個陣係唔肥架.0. 但係7歲開始唔知發生咩事, 開始肥,仲要愈黎愈肥!! 但細個既時候,梗係冇諗過減肥啦.. 我細個個陣係咩都唔想輸洩俾人既人..尢其係食既方面.. 有得食好好味既野喎,,點解要同人分享ja? 因為我有依個諗法,所以我係一個獨食者! 雖然唔會洩俾人, 但係.. 就搞到我愈黎愈肥! 所以我由小學一直肥到上中學! 雖然我知自己......(閱讀全文)