| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 3 月 5 日 星期日 |
 |
 |
失魂  |
今日落住冒冒細雨~清涼既天氣
真係好一個梅雨季節呀~
今日落一陣自修室就覺得好累~唔知點解.....呢排個日都覺得好累
之後4:00pm仲去左踢波~去到風水之後.....恩先同我講要去李福林拎獎
所謂既大埔盃季軍,一個我可以話冇參與過既大埔盃,真係諷刺
所以我老死都唔拎~之後我地成班都冇到獎~去左寶湖踢波
今日去到先知人地book左場~所以去左廣福5人場踢左一陣
之後就返去寶湖踢~今日同阿迪個隊決戰~我對佢地個隊入左一記世界波!!!!!!!!!哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!!
之後對mk隊都巧妙地入左一球~總入球數2球!!!!!!
踢完之後就返屋企lu~今晚個套15/16非常期待呀!!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-03-05 11:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|