| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 3 月 8 日 星期三 |
 |
 |
十分開心!!!!!!  |
琴晚睇波~巴塞隆拿主場被車路士迫和1:1但仍然以3:2既比數成功晉級
真係好開心!!!!!!愛隊晉級!!!!!!!希望巴塞一直羸落去~!羸埋歐冠盃!!!!!!再羸埋聯賽冠軍!!!!!
加油巴塞!!!!!
琴日雖然睇左波~但係依然好精神!!!!!今日上堂超集中~!反觀蘇雄同恩
一直都係訓覺~!!!!!今日去左操場踢波~超好玩!!!!!
之後放學同captain,布朗去左食成仔記~利左一陣大中~
captain今日買左一件衫~
之後captain就送左我返屋企=.=~佢就自己返屋企~
之後落左自修室一陣~今晚要早d訓~如果唔係又起唔到身睇波!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-03-08 09:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|