| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 16 日 星期四 |
 |
 |
電腦重修成功  |
今日終於整番好部腦喇......壞成腦一個禮拜左右已經知道冇腦係好慘......
好在~今日偉大既施sir放棄左一個本身要黎溫書既上晏黎幫我整電腦~!thx a lot!!!!!
今日要返學校interview~呢個野係關於去美國既~由60個人西剩20個~
而剩彼既20個......竟然有我份~!哈哈哈哈!!!!!lucky到爆!!!!!!!
今日出左大元同蘇雄,恩,泰仔食佳佳~正!!!!!!!
之後返屋企玩陣電腦~再落自修室~
今日係自修室真係好哂氣......我隔離兩個都可以聲得上"人間極品"喇!!!!!!
一個死肥仔剩係訓覺,扯勁上聲鼻"行",一個個身有怪味......真係比佢地吹脹......
所以溫到7:45pm就番屋企了~今晚一定要盡厄下部腦先得了~哈哈哈哈哈
|
|
刊登時間︰2006-03-16 08:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|